مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:252024-01-16سياسي

فارس من| معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خیال داوطلبان آزمون استخدامی را راحت کرد


داوطلبان آزمون فراگیر یازدهم سازمان زندان ها نسبت به اشتباه در طراحی سؤالات آزمون اعتراض دارند که در این رابطه معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از تصمیم گیری براساس رضایت داوطلبان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مواد آزمون فراگیر یازدهم سازمان زندان ها در حیطه تخصصی مشخص شده اما به گفته داوطلبان در طرح سؤال برای 2 درس قانون مجازات اسلامی و قانون آیین نامه دادرسی کیفری در طرح سوالات اشتباه رخ داده و سوالات خارج از منابع اعلام شده طراحی شده است، با توجه به این موضوع داوطلبان این آزمون با ثبت پویشی در سامانه فارس من  نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

محمدمحسن غفوریان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی درباره این موضوع گفت: از مجموع حدود 180 دفترچه اختصاصی طراحی شده برای آزمون یازدهم (و حدود 9 هزار سؤال) 15 سؤال خارج از منابع اعلام شده طراحی شده که مذاکره با مسؤولان مرتبط برای رسیدن به راه حلی مناسب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قطعاً به شکلی تصمیم گیری خواهد شد که پاسخهای مربوط به سؤالات مذکور اثری در نتیجه آزمون داوطلبان نگذارد، اظهار داشت: سؤالات حذف شده و امتیاز آن بین مابقی توزیع می شود یا حد نصاب امتیاز مورد نیاز آزمون یه همان نسبت کاهش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خیال داوطلبان آزمون استخدامی را راحت کرد

فارس من| معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خیال داوطلبان آزمون استخدامی را راحت کرد